PACHETE BrioBill

PERIOADA DE TRIAL (TESTARE)
La dispozitia tuturor celor care isi doresc sa inceapa sa factureze cu Brio!

In Perioada de Testare va punem la dispozitie toate functionalitatile programului, care sunt gandite in asa maniera incat managementul financiar sa fie cat mai simplu, cu o investitie minima de timp

Incearca-l gratuit

PACHET GRATUIT
Conceput pentru firmele /persoanele fizice care au maxim 5 clienti facturati/luna.

Catre acesti clienti se pot emite un numar nelimitat de facturi.
Cu acest pachet ajutam colaboratorii aflati la inceput de drum sa se dezvolte fara a le mai aduce o noua cheltuiala si in acest fel ne dezvoltam afacerile impreuna! 🙂

PACHET STANDARD
Conceput pentru firmele care doresc facturare, registru de casa si rapoarte financiare dar fara stoc sau functionalitati speciale.

Pret de achizitie: 19 lei / luna.
Oferim o reducere de 20% la achizitionarea abonamentului pentru 1 an de zile, astfel incat valoarea abonamentului anual este de 182 ron (redus de la 228 ron)

PACHET BUSINESS
Conceput pentru firmele care, pe langa facturare, registru de casa si rapoarte financiare doresc sa gestioneze si stoc, sa aiba control asupra finantelor si sa utilizeze programul efectiv la “conducerea” firmei, nu doar facturare.

Pret de achizitie: 29 lei / luna.
Oferim o reducere de 20% la achizitionarea abonamentului pentru 1 an de zile, astfel incat valoarea abonamentului anual este de 278 ron (redus de la 348 ron)

PACHET HOLDING
Conceput pentru firmele care doresc sa utilizeze BrioBill la full potential.

Pret de achizitie: 49 lei / luna.
Oferim o reducere de 20% la achizitionarea abonamentului pentru 1 an de zile, astfel incat valoarea abonamentului anual este de 478 ron (redus de la 588 ron)

FOARTE IMPORTANT

  • exista un buton permanent activ, destinat verificarii datelor clientului dupa CUI. Datele sunt preluate de pe site-ul ANAF si aceiasi verificare este executata automat in momentul adaugarii unui client nou in Nomenclator (baza de date);
  • pe facturile emise exista posibilitatea de a trece “TVA la incasare”;
  • pe facturile anulate sau stornate apare notat acest lucru in diagonala cu watermark;
  • facturile pot fi personalizate prin afisarea logo-ului firmei dvs. si prin alegerea modelului si a dimensiunii de imprimare;
  • se pot utiliza serii aditionale la facturi;
  • efectuam zilnic back-up pentru bazele de date;
  • aveti posibilitatea sa exportati facturile emise in format SAGA;
  • contabilul poate avea cont de utilizator in program si astfel poate prelua in mod direct, simplu si rapid datele necesare;
  • importam nomenclatorul de clienti si stocul initial de produse, daca acesta exista deja in alt program;
  • toate documentele emise sau create pot fi printate sau trimise direct pe e-mail;
  • programul este optimizat si poate fi accesat si utilizat foarte bine de pe telefon, tableta, calculator;
  • aveti posibilitatea de a cere dezvoltari personalizate in cadrul programului;
  • acordam suport tehnic pe e-mail/chat/telefon.

Va prezentam detaliat functionalitatile aferente fiecarui pachet

Alege si Tu sa facturezi simplu si rapid in cloud Incearca-l gratuit

PACHET GRATUIT

  • se poate gestiona 1 firma de pe care sa se efectueze operatiuni;
  • se poate inregistra 1 utilizator care se poate conecta pentru a efectua operatiuni;
  • se pot emite un numar nelimitat de:
    • proforme;
    • facturi;
    • chitante.
  • se pot defini si administra:
    • partenerii;
    • produsele;
    • mai multe casierii.
  • se pot inregistra incasarile;
  • se pot face diverse setari pentru:
    • facturi;
    • curs valutar;
    • cota TVA
    • licenta dvs.

Alege si Tu sa facturezi simplu si rapid in cloud Incearca-l gratuit

PACHET STANDARD

  • se pot gestiona 2 firme de pe care sa se efectueze operatiuni;
    • in acelasi cont, platiti un singur abonament.
  • se pot inregistra 5 utilizatori pe acelasi cont;
    • acestia pot avea drepturi de acces si utilizare identice sau diferite, atat unul fata de celalalt, cat si in ceea ce priveste accesul la firmele inregistrate. De exemplu un utilizator poate doar sa emita facturi si chitante (doar pentru una dintre firme sau pentru amandoua), iar celalalt poate avea acces si sa vada rapoartele financiare sau registrul de incasari-cheltuieli.
  • se pot emite un numar nelimitat de:
    • avize;
    • proforme;
    • facturi;
    • chitante.
  • se pot defini si administra:
    • partenerii;
    • produsele;
  • se pot utiliza:
    • mai multe casierii;
    • registrul de incasari si cheltuieli;
    • registrul de casa.
  • se pot scoate rapoarte financiare despre:
    • facturi emise;
    • sold client;
    • vanzari pe client/produs/serviciu.
  • se pot face diverse setari pentru:
    • facturi;
    • curs valutar;
    • cota TVA;
    • licenta dvs;
  • se pot defini multiple puncte de lucru.

Alege si Tu sa facturezi simplu si rapid in cloud Incearca-l gratuit

PACHET BUSINESS

  • se pot inregistra 5 firme de pe care sa se efectueze operatiuni;
    • in acelasi cont, platiti un singur abonament.
  • se pot inregistra 20 utilizatori pe acelasi cont;
    • acestia pot avea drepturi de acces si utilizare identice sau diferite, atat unul fata de celalalt, cat si in ceea ce priveste accesul la firmele inregistrate. De exemplu un utilizator poate doar sa emita facturi si chitante (doar pentru una dintre firme sau pentru amandoua), iar celalalt poate avea acces si sa vada rapoartele financiare sau registrul de incasari-cheltuieli.
  • se pot emite in numar nelimitat urmatoarele documente:
    • avize;
    • proforme;
    • facturi;
    • facturi recurente;
    • chitante;
    • contracte: de prestari servicii, de comodat, individuale de munca, pentru firma de transport, personalizate (utilizati propriile clauze);
    • anexe la contracte;
    • acte aditionale la contracte;
    • procese verbale de: predare/primire servicii, predare/primire bunuri si produse, punere in functiune, receptie;
    • comenzi: de la client, catre furnizor.
  • se pot defini si administra:
    • partenerii;
    • produsele;
  • se pot defini si gestiona mai multe gestiuni in cadrul carora:
    • se pot introduce NIR-uri (se poate emite raport pentru contabilitate);
    • se poate verifica situatia stocului (posibilitate export excel);
    • se poate verifica balanta stocului (posibilitate export excel);
    • se pot vizualiza fisele de magazie (posibilitate export excel, inclusiv lista inventariere).
  • se pot utiliza:
    • mai multe casierii;
    • registrul de incasari si cheltuieli;
    • registrul de casa.
  • se poate accesa lista facturilor cu scadenta depasita si se pot emite somatii de plata pentru acestea;
  • se utilizeaza notificarea in sistem automat a clientilor pentru scadenta facturilor:

https://www.briobill.ro/rezolva-problema-facturilor-restante

  • se pot alege 4 niveluri de trimitere automata a notificarilor catre clienti, cu textul si data de trimitere predefinite;
  • se poate efectua estimarea bugetului si se pot realiza sabloane de cashflow pe proiecte;
  • se pot scoate rapoarte financiare despre:
    • facturi emise;
    • sold client;
    • vanzari pe client/produs/serviciu/puncte de lucru;
    • TVA;
    • impozit pe venit microintreprindere.
  • se pot face diverse setari pentru:
    • facturi;
    • curs valutar;
    • cota TVA;
    • licenta dvs;
  • se pot defini multiple puncte de lucru.

Alege si Tu sa facturezi simplu si rapid in cloud Incearca-l gratuit

PACHET HOLDING

Functionalitati in plus fata de Pachetul Business:

  • numar nelimitat de utilizatori inregistrati
  • numar nelimitat de firme inregistrate
  • se pot emite devize de lucrari
  • modulul agenti de vanzare (https://www.briobill.ro/modul-agenti-de-vanzare/)
  • modulul procese service  
  • lucrul pe proiecte
  • rapoarte grafice
  • se pot emite rapoarte financiare avansate pentru:
    • vanzari pe punct de lucru
    • TVA
    • impozit pe venit Microintreprindere

Gaseste pachetul ideal pentru afacerea ta  si descopera usurinta de a lucra cu BrioBil

Incearca-l acum gratuit

BrioBill – Program de facturare online

  • este usor de folosit datorita designului simplu;
  • iti asigura mobilitatea functionand la fel de bine pe orice dispozitiv conectat la internet (telefon, tableta, calculator);
  • simplifica procesele financiare pe intelesul tuturor, nu trebuie sa ai cunostinte de contabilitate pentru a-l utiliza;
  • iti garanteaza siguranta datelor prin salvarea acestora in cloud.