CUM SA… initializezi BrioBill pentru firma ta

1. In pagina principala a Panoul de control apesi butonul portocaliu “Date Initiale”

Click pe imagine pentru marire

2. Se deschide fereastra in care vei completa pe rand pentru firma ta: Datele firmei, Datele de contact si Personalizarea facturii
Completeaza CUI/CIF al societatii tale (sau PFA) iar programul va prelua automat Denumirea Firmei si numarul de inregistrare la registrul comertului (aici poti bifa casuta “Nu detin” daca este cazul)

Completeaza restul datelor solicitate:

  • CIF intracomunitar (daca detii);
  • Capital social (dupa caz, se poate schimba cu “Patrimoniu” din butonul de schimbare de deasupra);
  • Banca;
  • IBAN;

Bifeaza casutele corespunzatoare daca:

  • intentionezi sa utilizezi stoc
  • doresti sa pui coduri la produse
  • esti neplatitor de TVA.
    (programul te va avertiza daca uiti sa completezi ceva, de exemplu campul “capital social”)

Apasa butonul “Pasul urmator”

Click pe imagine pentru marire

3. In fereastra deschisa completeaza datele de contact, cu atentie, sa fie corecte. Apasa butonul “Pasul urmator”

Click pe imagine pentru marire

4. In fereastra deschisa personalizeaza-ti factura astfel:

  • Pune antetul firmei tale pe factura. Incarca o imagine apasand butonul “Seteaza imaginea pentru logo” iar aceasta va aparea pe facturile emise in coltul din stanga sus;
  • Incarca o imagine cu stampila firmei tale (eventual cu semnatura pe ea) daca doresti ca aceasta sa apara pe factura. Apesi butonul “Seteaza imaginea pentru stampila”, o incarci  si aceasta va aparea pe facturile emise in coltul din stanga jos;
  • Alege modelul de factura pe care doresti sa-l folosesti bifand una din variantele existente.
  • Ai la dispozitie doua butoane:
    • “Salveaza” din care te intorci la Pagina principala a Panoului de control si
    • “Salveaza si emite prima factura” din care intri direct in emiterea unei facturi.

Click pe imagine pentru marire

5.  Pentru a completa setarile firmei tale, in pagina principala a Panoului de control in coltul din dreapta sus, apesi pe numele utilizatorului si alegi pe rand submeniurile aparute:

Click pe imagine pentru marire

05.a) Completeaza sau bifeaza ce mai ai nevoie in “Setari firma”

Click pe imagine pentru marire

05.b) Completeaza sau bifeaza ce mai este necesar in “Setari utilizator” la Date personale sau Setari facturare

Click pe imagine pentru marire

05.c) Completeaza sau bifeaza campurile din “Setari” referitoare la  Facturi, Curs valutar, Gestiune, Notificari clienti si Setari diverse (aici poti alege si modul de numerotare al documentelor)

Click pe imagine pentru marire

Veti apasa butonul Salveaza la finalul modificarilor fiecarei categorii. Programul va afisa in partea de sus a ecranului un mesaj de confirmare a salvarii datelor modificate.

Click pe imagine pentru marire

Spor la facturat!